dinsdag 22 juli 2014

Turnzakjes die "om op te eten" zijn

Omdat ik het helemaal eens ben met de uitspraak van Lies en Griet (in hun boek Stof voor durf het zelvers) dat saaie turnzakken gemaakt zijn om te verdwijnen, liet ik mijn 2 oudste dochters een stofje kiezen voor een nieuwe turnzak.

Ninke koos een stofje met taartjes dat ik al enkele jaren geleden kocht. Ik had al die tijd getwijfeld wat ik met dit stofje kon maken, en dus nu was het beslist, het zou een turnzak worden. Ik koos ervoor om er een fluo roze paspel tussen te stikken, want met fluo scoor ik bij mijn dochters ;-)

Als lint gebruikte ik een fluo roze veter die ik tijdens de vorige vakantie aan zee bij de Blokker kocht.

Voor Jinthe wilde ik een versie met fluo geel maken, maar daar wilde ze niet van weten, ze wilde fluo roze net als Ninke, dus ja, wat doe je dan als mama?

Om de turnzakken toch makkelijk uit elkaar te kunnen houden besloot ik bij Jinthe bovenaan een sierstiksel te zetten. Ze koos voor hartjes.



 
Deze week volden de meisjes in de voormiddag een sportkampje, en dus zijn ze vanmorgen heel fier met hun nieuwe turnzakje vertrokken :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen