zondag 6 juli 2014

Een productief weekend

Dit weekend had ik nog eens tijd om te naaien :-)

Gisteren maakte ik een kaptrui voor Rune. Het is er eentje op de groei. Met een zoontje die na nog geen 3 maanden al een maat 68 draagt, en waarbij de 68 zelfs niet meer ruim is, moet ik toch zien dat ik kleren maak in een maat die groot genoeg is he.

Ik kocht een tijdje geleden bij de stoffenverkoop in Kapellen een okergele punta di roma tricot, en een bijpassend trico'tje van Dapper. Als model koos ik de kaptrui uit SVDHZ, aangezien ik dit een goedpassend model vind. Het truitje snel even over de veel te grote paspop op maat van de grote zus getrokken ;-)



 
 
Vandaag maakte ik dan ook nog een kleedje voor mijn metekindje Coralie. Ik liet Ninke kiezen welk stofje ik voor haar vriendinnetje zou gebruiken, en ze koos uit mijn stoffenkast dit mooie bloemenstofje van Stenzo dat ik een tijdje geleden kocht bij Herberttextiel.
 
Hopelijk wordt het weer snel stralend weer en kan mijn prinsesje haar bloemenkleedje nog veel dragen deze zomer :-)
 
 
Patroon: Marissa dress van Sis Boom
Stof: Stenzo van bij Herberttextiel

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen