donderdag 24 juli 2014

Burda-kleedjes

Toen ik de nieuwste Burda doorbladerde, wist ik meteen dat ik de 2 meisjesjurkes die erin stonden zou maken. Prachtig vind ik ze!

Ninke wilde graag het bloemenjurkje. Aangezien het maar tot maat 128 gaat en ik volgens de maattabel een 134 nodig heb voor Ninke, tekende ik zelf een maatje groter uit. Als stof gebruikte ik een viscose-stofje dat ik bij Stoffen.net bestelde. Het resultaat is prachtig, luchtig en zomers :-)



 
Jinthe wilde al zo lang een jurkje uit dit Stenzo stofje met ruitjes en vogeltjes dat al een tijdje in mijn stoffenkast ligt, en dus besloot ik het andere jurkje in dit Burda boekje voor haar te maken in dit stofje. Staat ze er niet adorable mee?





 

2 opmerkingen:

  1. Zou je mij mss kunnen laten weten in welke Burda je het patroontje gevonden hebt? Echt een prachtig kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje :-) Deze jurk komt uit Burda 7/2014.

    BeantwoordenVerwijderen