dinsdag 24 juni 2014

Nog eens een kleedje voor Jinthe

Ik maakte nog eens een kleedje voor Jinthe. Als 2de dochter valt ze er vaak tussenuit: Ze krijgt alle kleren van Ninke door wanneer die er weer uitgegroeid is, en sommige kleren zijn tegen dat ze ook nog door Jinthe gedragen zijn en in Annabel's kast belanden al versleten, dus ook Annabel heeft vaker nieuwe kleren nodig.

Maar nu vroeg Jinthe of ik nog eens een kleedje voor haar wilde maken, en dat wilde ik (want ik doe niets liever dan kleedjes maken ;-) ) Jinthe koos een stofje van Veritas dat ik in mijn stoffenkast had liggen, en ze koos een sort mintblauw katoen voor de accenten.

De inspiratie voor dit kleedje deed ik op bij de blog van "Emma en Mona". Het model van het bovenstuk is uit SVDHZ, de rok is een eigen fantasietje.

Jinthe was er dolgelukkig mee:


 

1 opmerking:

  1. Super leuk kleedje! Het staat haar prachtig! Ze is ongetwijfeld klaar voor de zomer!

    Je mag steeds je foto uploaden op onze facebook-app, zo maak je elke week kans op een bon van 25 euro!
    https://www.facebook.com/Veritas/app_119148074942998

    Groetjes, het veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen