zondag 22 juni 2014

Een zomers kleedje...

Toen ik een tijdje geleden bij Bobby Sewing rondsnuffelde, vond ik er dit prachtige stofje. Ik wist meteen dat ik daar een kleedje van wilde maken, dus kocht ik er anderhalve meter van. Thuis even gezocht in mijn stapel patronen, en ik besloot om dit zomers exemplaar van te maken.

Het patroon is de "Marissa dress" van Jeniffer Paganelli (Sis Boom). Ik kocht dit pdf patron vorige zomer, en dit is de 4de keer dat ik het gebruik. Het kleedje ziet er moeilijk uit, maar dat is het helemaal niet. Het oogt ook heel feestelijk vind ik. De werkbeschrijving is ook heel duidelijk, en het kleedje zit als gegoten. Ik ben fan :-)

 


En zo krijgen jullie ineens een paar fotootjes te zien van ons weekje vakantie aan zee. De kleedjes van Jinthe en Annabel maakte ik vorige zomer al, en konden doorschuiven naar de kleerkast van de volgende dochter ;-) Handig toch, zo'n 3 dochters die maar 1 jaar met elkaar schelen.

Patroon Ninke: Marissa dress (Sis Boom)
Patroon Jinthe en Annabel: SVDHZ
Stof Ninke: Bobby Sewing
Stof Jinthe; Stoffenverkoop Kapellen
Stof Annabel: Via Etsy gekocht, stof met flamingo's van Michael Miller

Geen opmerkingen:

Een reactie posten