vrijdag 4 april 2014

Glow-in-the-dark sterrenstof

Een tijdje geleden kocht ik bij Bobby Sewing 1m van een stofje met sterren die lichtgeven in het donker. Ik vond het een leuk stofje, maar had niet meteen een idee wat ik ermee zou maken... Tot ik mijn 3 dochters de volgende dag telkens weer in het donker in de berging terugvond MET mijn lap stof ;-) Toen kreeg ik het idee om er pyama shortjes mee te maken, maar jammer genoeg had ik te weinig stof gekocht. Gelukkig kwam de stof, die ondertussen al uitverkocht was, deze week terug binnen. En dus ben ik vlijtig aan de pyama shortjes begonnen. Die voor Jinthe is al af, mooi he?

Ik heb er oranje T-shirtjes van hema bij gekocht, en daarop ga ik met de restjes stof een applicatie voorzien :-)
Wanneer de 3 pyama's klaar zijn zal ik de 3 prinsesjes eens laten poseren om ze te showen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen