zondag 23 maart 2014

Nog eens een updatje

Het is op mijn blog een tijdje wat stil geweest, maar ik heb zelf niet stilgezeten. Dus nu even een post met wat fotootjes van enkele dingen die ik de laatste tijd gemaakt heb.

Een hemdje voor ons babytje, dat we ondertussen over 2,5 week verwachten!
Patroon: Oliver+s
Stof: Veritas

 Een kleedje voor Ninke. Het is een modelletje uit een Japans boekske dat ik een tijdje geleden heb gekocht. Het was even zoeken en puzzelen, want mijn Japans is niet zo goed ;-)
Stof: Koning Uil
Patroon: Japans naaiboekje
Kamsnaps: Bobby Sewing

En dan was Jinthe aan de beurt voor een nieuw kleedje. Zij koos dit stofje uit mijn stoffenkast. Uit dit stofje maakte ik ook een kleedje voor mijn nichtje die even oud is als Jinthe, maar daar heb ik geen foto van genomen. 
Patroon: Antoinette
Stof: Bobby Sewing

En toen nog eentje voor Ninke, aangezien zij zo gegroeid is en niet veel meer in haar kast heeft hangen. Zij wilde ook een Antoinette-jurk, maar met strik.
Patroon: Antoinette
Stof: De stoffige juffrouw

Een dekentje voor ons babytje, met fleece aan de ene kant en een mooi katoentje van Stenzo aan de andere kant:
Stof: Herberttextiel.nl

En nog 2 kleedjes voor Ninke:
Patroon: Stof voor durf het zelvers
Stof: Petit Pan van bij Bobby Sewing

Patroon: Stof voor durf het zelvers
Stof:Veritas

En nog een dekentje en een pamperzakje voor de baby:
Stof: Miss Daisy

 Een lakentje voor het babybedje (aangezien de lakens die we al hadden bijna allemaal te meisjesachtig waren)
Stof: Herberttextiel.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten