zondag 1 december 2013

Het was een creatief en productief weekend

Vrijdag zag ik in Veritas een mooi bolletje wol en ik had op slag zin om weer een te beginnen breien. Aangezien we hier met 3 meisjes heel veel roze sjaals hebben liggen, en ons 4de kindje waarschijnlijk een jongetje wordt, heb ik dus eens een sjaaltje in blauw/groen-tinten gemaakt. Annabel vond de sjaal alvast heel mooi, dus misschien wordt hij deze winter al gedragen ;-)

 
 
Ik had een tijdje geleden behangpapier van Pip Studio gekocht om de kamers van Ninke en Jinthe eens om te toveren tot prinsessenkamers. Ik had ook een "ster" gekocht van Vertbaudet voor mijn 3 meisjes om gordijntjes aan te hangen om een soort hemelbed te vormen.
Dit weekend heeft mijn broer me geholpen om de muren van Ninke en Jinthe te behangen. En mijn man hing de gordijntjes boven hun bedjes.
Ze waren dolgelukkig! Ninke zei: "Nu heb ik echt een prisessenkamer!"

Jinthe's kamer:

 
 Ninke's kamer:
 
 
Zoals je op de foto's ziet hebben we nog wel wat werk om ingemaakte kasten af te werken, deuromlijstingen en plinten zetten, en oude meubetjes te schilderen in een bijpassend kleurtje.
 
 
En in een nieuwe kamer, horen mooie kussens, dus maakte ik voor beiden een bloemenkussen:
 



1 opmerking: