maandag 30 december 2013

Guirlande jurk voor de feestdagen

Vorige week maakte ik een feestkleedje voor Ninke, maar ik was er nog niet toe gekomen om er foto's van te nemen. Ik maakte de guirlande jurk uit het nieuwe magazine "La maison Victor".

Met kerst kreeg ik van mijn mama en kinderpaspop (maat 8j) cadeau, iets wat ik eigenlijk al heel lang wilde :-) Ik ben er dan ook superblij mee. En dit was natuurlijk dé moment om eens wat foto's van de nieuwe jurk van Ninke te nemen, geshowd door de pop:




Nog een grappige anekdote: Enkele dagen nadat ik de paspop gekregen had, gingen we met het gezin winkelen. In een winkel voor kinderkleren begon de verkoopster een babbeltje met mijn 2 oudste dochters. Die vertelden enthousiast wat ze voor kerst gekregen hadden. En opens horde ik Jinthe zeggen:"We kregen voor kerst ook een pop, een grote, zonder armen en benen, en zonder hoofd!" Het gezicht van de verkoopster was goud waard. "Dan is dat toch geen pop," zei ze. Ik heb haar toen maar uitgelegd dat het om een paspop ging ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten