zondag 24 november 2013

Vossenkleed en zebrakleed

Het was al enkele maanden geleden dat ik nog iets nieuws naaide voor een van mijn dochters: te moe en te misselijk de eerste maanden van mijn zwangerschap. Maar de voorbije week ben ik weer in actie geschoten. Ninke en Jinthe hadden een tijdje geleden elk een stofje gekozen op de site van Bambiblauw, en nu zijn het eindelijk kleedjes geworden.

Ninke koos een stof met vosjes en wilde daaruit een kleedje met knopjes vooraan uit Homemade mini couture. Ninke vindt het zo leuk als ik foto's van haar neem, dat ik altijd moeite heb om haar "gewoon" op de foto te krijgen. Ze neemt telkens spontaan poses aan ;-)


Stof: Bambiblauw
Patroon: Homemade mini couture
Knoppen: Veritas
 
Jinthe koos een zebrastofje, en ze koos voor een modelletje uit een knippie van vorige winter. Ze wilde wel nog graag een kraagje eraan, en dat biesde ik om met lichtgouden paspel.


Stof: Bambiblauw
Patroon: Knippie
Paspel: De Stoffenkamer

 

2 opmerkingen:

  1. Amaai ..... yannick , dat is plezant zo'n ... blog ..... trouwens mooie kleedjes ....

    BeantwoordenVerwijderen