woensdag 27 november 2013

Slaapzak

Toen mijn kindjes nog baby/peuter waren, vonden ze de gewone slaapzakken op een bepaald moment hinderlijk om vrij te kunnen bewegen in bed (het zijn echte wroeters). Vaak vond ik hen dan met de onderkant van de slaapzak helemaal opgedraaid.
Ik kreeg toen een oude slaapzak "met benen" van mijn schoonzus, en deze viel meteen in de smaak bij mijn kindjes. Ik ben toen op zoek gegaan naar een patroon voor nog zo'n slaapzakken te maken, en dat patroon vond ik op naaipatronen.nl.
En ondertussen zijn mijn peuters als kleuters geworden, maar in de winter slapen ze allemaal nog graag met zo'n fleece slaapzak over hun pyama. Deze week maakte ik er nog 2 nieuwe: een voor Ninke en een voor Jinthe. En als je die slaapzak dan ziet liggen op tafel, valt het je ineens op hoe groot de meisjes al geworden zijn! Dit is die van Jinthe:
Stof: fleece met sterren, de stoffenkraam (online winkel)
patroon: naaipatronen.nl
boordstof: Bambiblauw
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen